שולחנות מזכירה הם בין הרהיטים המרכזיים בכל משרד, הם חשופים לכל הנכנסים למשרד ויוצרים רושם ראשוני מיידי, אופי העסק הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר, ואתם בתור בעלי העסק תצטרכו לעשות כל מאמץ בכדי לצור רושם חיובי ולהפיק ממנו את המירב.
לריהוט של המשרד יש חשיבות מכרעת בתפקוד העסק, אך השולחן של המזכירה הוא אולי הרהיט החשוב והמשמעותי ביותר מבין כל הרהיטים שנמצאים בעסק. רהיטים מתאימים יכולים להפוך את העבודה של העסק ליעילה יותר, ומצד שני השולחנות הללו יכולים להפוך את העבודה להרבה יותר מסובכת – אז איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם תרכשו שולחנות שיהפכו את העבודה ליעילה ואפקטיבית הרבה יותר?
עליכם להבין כי העבודה של המזכירה היא עבודה לא קלה, ויש לה הרבה מאוד אלמנטים שהיא צריכה לאחסן במקומות שונים. שולחנות מזכירה חייבים להיות עם כמה שיותר מקומות אחסון, כך שאף אחד מהאלמנטים שהמזכירה משתמשת בהם יהיה מונח על סביבת העבודה שלה. ככל שיהיו יותר מקומות אחסון בשולחן עצמו, כך העבודה של המזכירה תהפוך להיות יעילה הרבה יותר. קחו בחשבון כי אם העבודה של המזכירה תהיה יעילה, ככל הנראה התפקוד של העסק כולו יהיה יעיל יותר. המזכירה היא הגורם שמחבר בין הלקוח לבין שאר אנשי המקצוע שנמצאים בעסק בתפקידים שונים.
בעסק אחד יכולה להיות רק מזכירה אחת, ובעסק אחר יכולות להיות מספר מזכירות – אתם לא באמת תוכלו לדעת כמה עובדות הולכות לעבוד סביב השולחן. השאיפה שלכם חייבת להיות לאפשר לכמה שיותר מזכירות ואנשי מקצוע לעבוד סביב שולחנות למשרד, ושהם מהצד שלהם לא ירגישו כי ישנה צפיפות או חוסר נוחות. הרי צפיפות או חוסר נוחות סביב הריהוט המשרדי זה אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר שיכולים להביא לתפקוד לקוי של כל שאר הצוות. לכן תיקחו גם את הנושא הזה לתשומת הלב שלכם.
עסק יעיל נמדד בעיקר על פי כמות הלקוחות שמגיעים אליו, וכל לקוח שמגיע ככל הנראה יפגוש קודם כל את המזכירה. כמו שכבר אמרנו המזכירה היא אשת המקצוע שמתווכת בין הלקוחות לבין שאר האנשים שעובדים בעסק. לכן שולחנות מזכירה הם לא עוד סתם שולחנות רגילים, מדובר על רהיטים למשרד שאמורים להיות מזמינים ואידיאליים עבור הלקוחות. אם הלקוח ירגיש בנוח כאשר הוא יושב עם המזכירה, הוא ככל הנראה ירגיש בנוח גם לסגור את העסקה או לבצע כל פעולה אחת שאותה הוא יידרש לבצע.
***כל התמונות באתר מוגנות בזכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש***